30.8.16 / 12:59
Anu Härkönen

social selling sose

Miten ihmeessä myyjä voi tänä päivänä myydä mitään, kun tuntuu että asiakkaat ovat kadonneet? Yhä harvempi vastaa tuntemattomasta numerosta tulevaan puheluun. Ja jos puheluun vastataan, tuntuu asiakkaasta uuden ihmisen kohtaaminen vaativalta, eikä koskaan ole se ”hyvä hetki” keskustella.

24.8.16 / 10:54
Timo Sorri

Myyjän stressi

Käsi ylös, jos olet joskus myyjänä tuntenut stressiä. Minä ainakin olen. Erityisesti silloin, kun myyntiputkesta tuntuu kuuluvan vain sirkkojen siritystä. Myös silloin, kun tuntuu, että kaikki rysähtää päälle kerralla.

2.8.16 / 12:43
Katri Tanni

Suomalainen markkinointi on luottanut tosiasioihin. Niin pitääkin – tiettyyn tasoon saakka.

Jos insinööri johtaa esitteen tai minkä tahansa markkinointiaineiston luontia, siinä ei unohdeta mainita yhtäkään teknistä yksityiskohtaa, prosessikuvaa tai laskelmataulukkoa. Insinöörin näkökulmasta asiakkaan ostopäätös perustuu teknisiin elementteihin.