30.11.16 / 15:44
Heikki Luoma

luottamus.jpg

Ellei asiakas luota riittävästi myyjään, asiakas ei osta. Vilpin riski on liian suuri.

23.11.16 / 13:43
Ulla Marjoniemi

työnhakijoita on liikaa

16.11.16 / 08:38
Pirjo Pitkäpaasi

Myynnin koulutus

Meidän jokaisen sisällä asuu huippumyyjä. Sen esiintulon edellytyksenä on, että tuleva huippumyyjä tunnistaa omat vahvuutensa ja kiinnostuksen kohteensa. Hänen pitää myös löytää itselleen sopiva työskentelykulttuuri.

10.11.16 / 09:32
Lauri Sipilä

Älä myy liian halvalla

Kun suomalaista huipputeknologiaa viedään maailmalle, viesti on, että tämä on parempaa kuin kilpailijansa, mutta halvempaa. Ei uskottavaa. Miten se voi olla halvempaa, jos se on parempaa? Vaikka tosiasiassa näin olisikin, viesti ei ole uskottava. Hinta on yksi laatutekijä. Sen pitää tukea kokonaismielikuvaa.

2.11.16 / 12:40
Jasmine Plavsic

myyjän helppo elämä

Hänellä on omat työajat ja törkeän paljon vapautta. Päivät pitkät hän luuhailee pitkillä lounailla, saunomassa tai golf-kentillä asiakkaiden kanssa. Someen päivittyy kuvia milloin mistäkin edustusreissusta ja asiakasillalliselta. Toimistolla hänestä näkyy takinliepeen vilaus muutaman kerran viikossa. Taas näkyi olevan uusi. Kadehdittavaa.