29.8.18 / 12:53
Heikki Luoma

miten_opin_myymaan

Joillekin myyminen on itsestään selvää. Heidän ei tarvitse miettiä ja pohtia myymistä. Antaa vain palaa, ampuu lonkalta ja homma hoituu. Ainakin siltä se näyttää.

Olen aina salaa ihaillut heitä, koska he saavat myynnin näyttämään niin kauhean helpolta. Minulle myyminen on aina ollut vaikeaa.

21.8.18 / 10:30
Martin Von Schantz

Asiakas on nyt verkottunut - tässä 6 asiaa, mitä se merkitsee yritykselle

Nykypäivän asiakkaat ovat kiinni jatkuvasti laitteissa, joista he saavat tietoa toimintansa tueksi. Tämä koskee niin yritys- kuin kuluttajamarkkinoita.

Salesforce tutki tätä joukkoa tarkemmin tuoreessa State of Connected Customer -raportissa. Raporttiin kerättiin tietoa haastattelemalla yli 7 000 kuluttajaa ja yrityspäättäjää ympäri maapalloa. Tavoitteena oli selvittää, millainen on verkottunut asiakas, miten he eroavat muista asiakkaista ja miten yritykset voivat vastata tämän joukon odotuksiin.

14.8.18 / 13:36
Karri-Pekka Kauppinen

loman_jalkeen

Aiheuttaako loman loppuminen shokin kaltaisen tuntemuksen, unettomia öitä tai vatsanväänteitä? Ahdistaako arki, jolloin ei voi lähteä rannalle tai jäädä sohvalle, vaan on raahauduttava täysissä pukeissa työpaikalle?

10.8.18 / 11:34
Juha Häkkinen

feissari

Perjantaina 10.8. ilmestyneessä Helsingin Sanomissa on juttu feissareiden kadulla markkinoimista sähkösopimuksista ja Helsingin Energiasta esitetyistä vääristä tai harhaanjohtavista väitteistä. Väitteet liittyvät siihen, että Helen olisi myyty ulkomaille. Väitteitä esittäneiden feissareiden taustayhtiö oli Kotimaan energia, joten tuosta myynnin tueksi esitetystä väitteestä ei ehkä ylläty.