21.9.17 / 10:47
Heikki Luoma

turhautunut myyjä

Mitä tapahtuu, kun myyjä jätetään organisaatiossa ulkokehälle? Moni myyjä voi olla tilanteessa, jossa hän ei saa apua työnsä järkeistämiseen tai vastakaikua yhteistyöehdotuksilleen johdolta ja muulta organisaatiolta.  Myyjää mitataan myynnin tuloksista, mutta organisaatio jättää hänet yksin muiden kuoriessa kermat päältä.

20.9.17 / 08:30
Juha Häkkinen

blogi_myyntipaallikkobarometri

Myynnin ja markkinoinnin ammattilainen on juuri oikea ihminen arvioimaan talouden auringonpaisteen tai sateen määrää. Siksi kokosimme ammattilaistemme arvioista uuden talouden ilmapuntarin – MMA:n myyntipäällikköbarometrin.

15.9.17 / 11:09
Laura Pääkkönen

Ihmiset kiinnostavat, brändit eivät

Henkilöbrändi-keskustelu ei ole niin uusi asia, kuten viime vuosien hypestä voisi kuvitella. Kirjailija Tom Peters lanseerasi termin henkilöbrändi jo vuonna 1997. ”Ole oman elämäsi toimitusjohtaja” oli slogan, jonka Peters esitti ja joka lähti leviämään liike-elämän väen keskuudessa.

7.9.17 / 08:01
Jasmine Plavsic

pallo asiakkaalle

Kaupat, joita hierotaan keskimääräistä pidempään, neuvotellen, välillä hiljaisuuteen kadoten ja tiukasti tinkien, saattavat kotiuduttuaan saada myyjän huokaisemaan. Mutta vain hetkeksi.

31.8.17 / 15:37
Pia Hautamäki

myyntiosaaminen kasvuyrittajan_kompastuskivi

24.8.17 / 15:40
Katri Tanni

Markkinoija älä valita

Me kaikki haluamme menestyä työssämme entistä paremmin. Saada arvostusta, onnistua, olla oman alamme asiantuntija ja taho, joka tuo omalla osaamisellaan menestystä koko yritykseen.

18.8.17 / 10:07
Juha Ahola

myyjän työ on asiakkaan päässä

Hissipuheemme ovat ylimalkaista sananhelinää ja trenditermien höpötystä.

14.8.17 / 10:15
Kati Keronen

Näin onnistut markkinoinnissa 2017

8.8.17 / 14:41
Juha Häkkinen

Ajaako sähköauto dieselin yli

Lontoossa juostaan, työnnetään ja hypätään entistä pitemmälle. Valtavin harppauksin etenevät myös autoilun voimanlähteiden kehitys ja siirtyminen sähköautoiluun.

4.7.17 / 16:09
Ville Tolvanen

designummetus

Lista asioista, joissa Suomi on maailman paras, pitenee. Tässä valossa on vaikea ymmärtää, miten saamme yhdessä aikaan kreikkalaisia numeroita talouden kasvussa ja kannattavuudessa. Ehkä menestys tulee liian helposti.