Jäsenasiointi uudistui

Järjestelmäuudistus

Olemme kuulleet jäseniä. Palvelu- ja strategiakyselyissä sekä palvelumuotoilun projektissa saadun palautteen perusteella olemme uudistaneet jäsenasiointia. Haluamme tarjota jäsenillemme entistäkin paremman asiakaskokemuksen profiloimalla ja ajantasaistamalla viestinnän polkuja ja kokoamalla jäsenasiointia yhden kanavan alle. Keskitetyn kanavan ratkaisu mahdollistaa jäsenyysdatan rikastamisen ja kehittyvän palvelu- ja viestintämahdollisuuden.

Uusi ratkaisumme on Microsoft Dynamics 365-pohjainen CRM-järjestelmä ja Procountor-jäsenlaskutus sekä kirjanpito.

Jäsenmaksu

Vuoden 2019 jäsenmaksujen laskut toimitetaan aiemmista vuosista poiketen vasta huhtikuussa johtuen mittavan kehitysprojektin aikataulutuksesta.

Jäsenmaksuissa siirrymme toiveestanne kuukausipohjaisuuteen. Käytännössä tämä tarkoittaa muutoksia liittymis- ja erohetken jäsenmaksujen laskemisen tapaan. Jäsenmaksut laskutetaan jäsenen valitsemalla tavalla joko e-laskuna, sähköpostilaskuna tai paperilaskuna. Sähköpostilaskutus otetaan uutena kanavana käyttöön. Verkkomaksamisen mahdollisuus tullaan toteuttamaan uuteen alustaratkaisuun tuonnempana. Jäsenmaksun voi aiempaan tapaan maksaa joko kerralla tai neljässä erässä. Suosittelemme e-laskun käyttöönottoa omassa verkkopankissa 22.3.2019 mennessä.

Jäsenen verkkoasiointiin uusi Oma MMA -palvelukanava

Avaamme samassa yhteydessä jäsenen sähköisen asiointikanavan https://oma.mma.fi, jonne on koottu kertakirjautumisen taakse mm. nopeimman asioinnin takaavat yhteydenottokanavat jäsenpalveluun, lakipalveluihin ja työttömyyskassaan, sähköisiä kolmansien osapuolten palveluita ja monipuolisia jäsentietojen päivitys- ja profiloinnin laajennusmahdollisuuksia.