Jäsenasiointi uudistuu

Järjestelmäuudistus

Olemme kuulleet jäseniä. Palvelu- ja strategiakyselyissä sekä palvelumuotoilun projektissa saadun palautteen perusteella uudistamme jäsenasiointia. Haluamme tarjota jäsenillemme entistäkin paremman asiakaskokemuksen profiloimalla ja ajantasaistamalla viestinnän polkuja ja kokoamalla jäsenasiointia yhden kanavan alle. Keskitetyn kanavan ratkaisu mahdollistaa jäsenyysdatan rikastamisen ja kehittyvän palvelu- ja viestintämahdollisuuden. Otamme kevään 2019 aikana käyttöön Microsoft Dynamics 365-pohjaisen CRM-järjestelmän ja uudistamme samalla jäsenmaksulaskutusta ja viestintää. Uudistamme samalla myös taloushallintojärjestelmämme.

Jäsenmaksu

Vuoden 2019 jäsenmaksujen laskut toimitetaan aiemmista vuosista poiketen vasta huhtikuussa johtuen mittavan kehitysprojektin aikataulutuksesta.

Jäsenmaksuissa siirrymme toiveestanne kuukausipohjaisuuteen. Käytännössä tämä tarkoittaa muutoksia liittymis- ja erohetken jäsenmaksujen laskemisen tapaan. Jäsenmaksut laskutetaan jäsenen valitsemalla tavalla joko e-laskuna, sähköpostilaskuna tai paperilaskuna. Sähköpostilaskutus otetaan uutena kanavana käyttöön. Verkkomaksamisen mahdollisuus tullaan toteuttamaan uuteen alustaratkaisuun tuonnempana. Jäsenmaksun voi aiempaan tapaan maksaa joko kerralla tai neljässä erässä. Suosittelemme e-laskun käyttöönottoa omassa verkkopankissa kevään aikana. Loppuvuoden 2018 aikana e-laskusopimusta ei kannata tehdä, koska laskuttajasopimus tulee järjestelmäuudistuksen myötä vaihtumaan vuoden vaihteessa.

Jäsenen verkkoasiointiin uusi kanava

Avaamme samassa yhteydessä jäsenen sähköisen asiointikanavan, jonne kootaan kertakirjautumisen taakse mm. nopeimman asioinnin takaavat yhteydenottokanavat jäsenpalveluun ja lakipalveluihin, sähköisiä kolmansien osapuolten palveluita ja monipuolisia jäsentietojen päivitysmahdollisuuksia.

Kerromme muutoksista tällä sivulla ja eri kanavissamme sitä mukaan kun aikataulut ja sisällöt varmistuvat.

Varmista omista jäsentiedoistasi, että uuteen järjestelmään konvertoitavassa nykyisessä jäsenrekisterissämme on sinulle ajantasainen sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Lisää myös mahdollisesti puuttuva työnantajatieto. Palvelumme digitalisoituvat ja ajantasaisin tiedoin pääset paremmin niihin käsiksi. Yhteystietosi voit päivittää kirjautumalla sisään tästä ja siirtymällä kohtaan "Omat tiedot".