Asiakasmatka 2.0

23.3.2018
09:00 - 12:00
Helsinki

Ei teorioita eikä malleja, vaan aitoa asiaa yritysten markkinoinnin arjesta! Kuulet Differon tapahtumassa, miten markkinointia johdetaan ja suunnataan, kuinka luodaan kysyntää ja saadaan tuloksia.

Kuulet Suomen johtavien markkinointipäättäjien näkemyksiä muun muassa seuraavista aiheista:

  • Miten suuryritykset ovat tehneet siirtymän aidosti asiakaslähtöiseen markkinointiin, teknologioita hyödyntäen? Miten tällaiset projektit on aloitettu, mitä haasteita koettu matkan varrella, ja miten ne on ylitetty?
  • Miten pk-yritykset ottavat täyden hyödyn irti markkinointiautomaatiosta, vieden asiakkaan ostomatkaa eteenpäin koukuttavien sisältöjen avulla?
  • Miten kansainvälisille markkinoille suuntaavat yritykset jäsentävät ja priorisoivat markkinointiaan uuden kohdeyleisön tavoittamiseen?

Tapahtuman juontaa ja keskustelua moderoi Anna Perho.

Aika ja paikka

Aika: pe 23.3.2017, klo 09:00-12:00
Paikka: Tapahtumahotelli Huone, Länsisatamankatu 16, Helsinki (kartta)
Hinta: 119 € (sis. alv)

Tutustu tilaisuuden puhujiin ja varaa paikkasi!