GDPR-aamu myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille

17.4.2018 08:30 - 11:00
Helsinki

GDPR myynti markkinointi

Aika: tiistaina 17.4. kello 8.30 - 11.00
Paikka: Ravintola Pasilan Pöytä, Ratamestarinkatu 1, Helsinki

GDPR eli EU:n tietosuoja-asetus astuu voimaan toukokuussa 2018. Miten se vaikuttaa myynnin ja markkinoinnin ammattilaisen arkeen?

GDPR eli General Data Protection Regulation (EU 2016/679) koskettaa jokaista, joka työkseen käsittelee asiakkaiden henkilötietoja – oli kyseessä sitten rekisteri nykyisistä asiakkaista, liideistä tai tapahtuman osallistujista.

Mikäli GDPR aiheuttaa tuskahikeä – tai vaikkei aiheuttaisikaan – tule päivittämään omat tietosi ja toimintatapasi ajan tasalle. Aamun aikana käydään kansantajuisesti läpi tietosuoja-asetuksen tuomat muutokset

  • Henkilötietojen käsittelyyn
  • Tietoturvaan
  • Suoramarkkinointiin 
  • Asiakkaiden profilointiin

MMA:n GDPR-aamussa asiantuntijoina ovat Koodiviidakon myyntijohtaja Pia Hakola ja Asiakastiedon liiketoiminnan kehityspäällikkö Rami Meling.

Asiantuntijat:

Pia Hakola Koodiviidakko GDPR

Pia Hakola
Myyntijohtaja, Koodiviidakko

Koodiviidakon myyntijohtaja Pia Hakola on erikoistunut digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus myynnistä ja myynnin johtamisesta. Hakola on kysytty puhuja markkinoinnin automaatiossa sekä GDPR:ssä. Vahva naisjohtaja ja vaikuttaja Suomessa.

Rami Meling Asiakastieto GDPR

Rami Meling
Liiketoiminnan kehityspäällikkö, Suomen Asiakastieto Oy

Rami on viime elokuusta lähtien työskennellyt puhtaasti GDPR:n palvelukehityksen parissa Suomen Asiakastiedolla. Sen tiimoilta asetus on tullut tutuksi monesta kulmasta, ennen kaikkea myynnin ja markkinoinnin osalta. GDPR on kuin varkain kehittynyt pakkopullasta innostavaksi mahdollisuudeksi ja sen positiivista vaikutusta yritysten liiketoimintaan Rami haluaa nostaa esille.

Ramilla on ollut lusikkansa myynnin ja markkinoinnin sopassa mm. Into-Digitalin toimitusjohtajana, DMP:n (nyk. Grano) digitaalisten palvelujen kehityksessä, Fonectan asiakkuusmarkkinoinnin palveluissa ja MARK:in hallituksessa.

Tapahtuma on MMA:n jäsenille maksuton. Muille kuin jäsenillemme tapahtuman hinta on 175 euroa.