Google-markkinoinnin koulutuksia

21.1.2019 09:00 - 8.4.2019 12:00
Webinaarit

Google Analytics -verkkosivujen kävijädatan analysoiminen -webinaari

Koulutuksessa perehdyt Google Analytics -kävijäseurannan hyödyntämiseen osana tuloksekasta ja mitattavaa sähköistä markkinointia. Google Analytics on tehokas ja ilmainen väline, jolla seuraat verkkopalvelusi kävijäliikennettä ja tapahtumia.

maanantaina 21.1. klo 9 - 12 TÄYNNÄ

maanantaina 11.3. klo 9 - 12 LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

---

Google-markkinoinnin jatkokurssi, Display-mainonta

Koulutuksessa tutustut Google Display -mainonnan perusteisiin. Google Display -mainonta on tehokas väline, jonka avulla voit toteuttaa visuaalista mainontaa erittäin tarkasti kohdennettuna. Display-mainonnan avulla tavoitat kohdeyleisösi ostoprosessin jokaisessa vaiheessa kaikissa päätelaitteissa – uudelleenmarkkinointia unohtamatta.

Perustuntemus Google-mainonnasta (esim. Google-mainonnan perusteet -kurssin käyminen) on suositeltavaa.

Maanantaina 11.2. klo 9 - 12 TÄYNNÄ, MUTTA ILMOITTAUDU JONOON, NIIN YRITÄMME JÄRJESTÄÄ LISÄPAIKKOJA

---

Google-markkinoinnin jatkokurssi, videomainonta

Koulutuksessa perehdyt Google-videomainonnan perusteisiin. Google-videomainonnan avulla voit tavoittaa tarkasti haluamasi kohdeyleisön Youtubessa, sekä kaikkialla Google Display Network -sivustoilla, kaikissa päätelaitteissa.
Perustuntemus Google-mainonnasta (esim. Google-mainonnan perusteet -kurssin käyminen) on suositeltavaa.

Maanantaina 4.3. klo 9 - 12 LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

---

Google-markkinoinnista tehoa irti -webinaari

Koulutuksessa perehdytään Google Ads -mainontaan ja sen eri mahdollisuuksiin tuloksekkaassa sähköisessä markkinoinnissa. Webinaari jakautuu kahteen osaan jossa ensimmäisessä osassa perehdytään Google Adsin tarjoamiin eri mainosmuotoihin ja kuinka niitä sovelletaan osana yrityksen kokonaismarkkinointia ja asiakkaan ostoprosessia.

Webinaarin toisessa osassa perehdytään syvällisemmin Google Ads -hakumainontaan ja käydään läpi kampanjan perustaminen sekä ensimmäisten tekstimainosten toteuttaminen käytännössä. Lopuksi perehdytään mainonnan tulosten analysointiin, sekä optimointiin.

maanantai 8.4. klo 9 - 12 LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU

---