Henkilöbrändäyksen työpaja

21.10.2017
10:00 - 15:00
Helsinki

Henkilöbrändi on ammatillinen henkivakuutuksesi. Työelämässä henkilöbrändi on loistava käyttöliittymä yritykseen ja omimpiaan tekemään sinusta korvaamattoman. Brändi tarjoaa nostetta urallesi tai yrityksellesi. Se auttaa rakentamaan luottamusta, helpottaa ostamista sinulta ja lisää työsi laskutettavaa arvoa sekä tekee sinusta vaikuttajan.
 
Voit luoda itsestäsi brändin, kun edustat muiden silmissä jotain selkeästi muista erottuvaa osaamista, sanomaa tai asiaa niin vahvasti, että se yhdistetään sinuun spontaanisti. Henkilöbrändiin kiteytyy edustamasi asia ja olet sen käyntikortti.

Ohjelma:

10 - 12.15 Osa 1: Henkilöbrändäyksen kymmenen käskyä ja askeleet henkilöbrändin rakentamiseen
12.15 - 12.45 Kevyt lounas
12.45 - 15 Osa 2: Henkilöbrändin rakentaminen somessa ja LinkedInin haltuunotto

Kouluttajat:

Henkilöbrändi-työpajan vetää meille Jarkko Kurvinen ja Tom Laine.

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Markkinointitoimisto Plutoni Oy:n perustajana Jarkko tunnetaan myös kouluttajana ja tietokirjailijana, hän on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2014) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja sekä häneltä on tulossa kirjat Henkilöbrändi (Kurvinen-Laine-Tolvanen 2017) sekä Paras työpaikka ikinä (Kurvinen-Laine, 2018).

Tom Laine on sosiaalisen median asiantuntijayritys HC Services Oy:n pääkouluttaja, Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä ja käy säännöllisesti kouluttamassa Linkedin-aiheista ympäri maailmaa.

HUOM! Ilmoittautuminen on sitova. Voit perua veloituksetta ke 18.10 klo 9:00 saakka, sen jälkeen veloitamme käyttämättä jätetystä paikasta 90 €.

Ilmoittaudu tästä