LSE AREENA 2018 – Kuinka kohdata asiakas?

22.11.2018 11:00 - 17:00
Akava-talo, Pasila, Helsinki

 

Ohjelma:

Oma persoona, ihmisten erilaisuus, asiakkaiden kohtaaminen
Ammattialamme ja työelämä kokonaisuudessaan on muutoksessa. Vastuu muutokseen vastaamisesta on niin työnantajalla kuin työntekijälläkin. Nykyaikaisten työyhteisötaitojen perusajatus on se, että jokainen on vastuussa omasta työstään, työn ja osaamisensa kehittämisestä sekä käyttäytymisestään ja toiminnastaan työyhteisössä. Tämä voi tarkoittaa myös sitä osaamista, jolla asiakas kohdataan.

Aihetta avaa VTM, psykologi Seppo Romana, joka on kokenut työyhteisökehittäjä ja -valmentaja.

Terveydenhuollon muutos, lääkärin työ ja lääke-esittelyt
SOTE SOTE SOTE! Joko kyllästyit? Toimialamme hallinnolliset rakenteet ovat murroksessa, mutta olennaiset työn rajapinnat tuskin muuttuvat merkittävästi. Lääkärin työn keskiössä on jatkossakin potilaan hoitaminen. Lääke-, sairaalatarvike- ja hoitoalan markkinointiammattilainen tekee puolestaan oman työnsä tuoden tieteen ja teknologian saavutukset saataville.

Lääke-esittelyt ovat yksi osa tätä työtä ja kokemuksiaan niistä valottaa lääketieteen lisensiaatti ja yleislääketieteen erikoislääkäri Kati Myllymäki. Hän toimii myös Suomen Lääkäriliiton toiminnanjohtajana.

Terveydenhuollon myynti- ja markkinointi nyt!
Miten olen parempi, miten myyn paremmin, miten esittelen paremmin? Miten tavoitan asiakkaat? Millä pikkuvinkeillä kehittäisin työtäni? Vertaisverkostoitumista ja ohjattua keskustelua kahvittelun yhteydessä.

Tilaisuus on tarkoitettu lääke-, sairaalatarvike- ja terveydenhuollon myynnin ja markkinoinnin parissa työskenteleville MMA:n jäsenille sekä heidän kutsumilleen kollegoille.

Ilmoittaudu tästä