Miten teen bisnestä ja BtoB-myyntiä LinkedInissä

4.2.2020 09:00 - 11:00
Webinaari

Tiistai 4.2.2020 klo 9.00 -11.00

Moderni B2B-myynti ei ole enää vain kylmäpuheluita, messuja, palavereja, sähköposteja ja esitteitä, vaan oman asiantuntijastatuksen rakentamista, osaamisen ja tiedon jakamista, läsnäoloa, auttamista, referenssien hyödyntämistä, verkostoitumista, sisältömarkkinointia, henkilökohtaista vaikuttamista, ja paljon muuta.

Se ei tarkoita, etteikö puheluita, tapaamisia ja messujakin vielä tarvittaisi, mutta meillä on mahdollisuus rakentaa entistä suoraviivaisempia myyntifunneleita ja pidemmälle kvalifioituja liidejä kuin koskaan aiemmin, ymmärtää asiakkaan tarve syvällisemmin, tunnistaa selkeämmin ostopäättäjät ja -vaikuttajat, ja päästä suoraviivaisesti sellaisiin keskustelupöytiin, joihin ei perinteisin keinoin päästäisi. Näitä meille mahdollistaa erityisesti verkkovaikuttaminen ja sosiaalinen media.

Somekanavista suoraviivaisin, ammatillisin ja B2B-myynnin tarpeisiin ylivoimaisesti hyödyllisin on LinkedIn. LinkedInistä voi löytää liidejä, tunnistaa ostopäättäjiä ja tarpeita, rakentaa preferenssiä omalle tarjoomalle, ja jopa optimoida oma profiili ja sisältö asiakkaan hakuja varten. Näihin ja moniin muihin hyvin konkreettisiin mahdollisuuksiin ja toimenpiteisiin tutustutaan tässä Tom Laineen vetämässä LinkedIn-koulutuksessa.

Tom Laine on kokenein LinkedIn-asiantuntija, LinkedIn Megaopas- ja Henkilöbrändi-kirjojen kirjoittaja ja verkostoitunein henkilö LinkedInissä. Lisää Tomin taustasta voi lukea esim. osoitteesta www.tomlaine.com.