MMA goes NSF: Menestyvä myynti PK-yrityksessä

14.9.2017
16:30 - 19:00
Helsinki

Tänä syksynä MMA lähtee yritysvierailulle. 14. syyskuuta menemme Network Services Finland NSF:n toimistolle kuuntelemaan myynti- ja markkinointijohtaja Timo Sarpalinnan näkemyksiä siitä, miten PK-yrityksen myynti herätetään eloon. Sarpalinna on ehtinyt työskennelle NSF:llä kohta puolitoista vuotta ja sillä aikaa hän on hionut yrityksen myyntikoneiston uusiksi.

Sarpalinnan lisäksi paikalla on Social Selling -valmentaja Laura Pääkkönen sekä inbound- ja mikro-sisältöihin erikoistunut videokuvaaja Joonas Villanen.

Tapahtuma: MMA goes NSF: Menestyvä myynti PK-yrityksessä
Aika: torstai 14.9. kello 16.30–19
Paikka: Network Services Finland NSF
Osoite: Vanha talvitie 11C, Helsinki

Aikataulu:

16.30 Tervetuloa, verkostoitumista ja tarjoilua

17 Myynnin muutos case NSF | Timo Sarpalinna

17.30 Ihmiset kiinnostavat, brändit ei | Laura Pääkkönen

17.50 Myyjä on media - näin hyödynnät videoita| Joonas Villanen

18.10 Paneelikeskustelu | moderaattorina MMA:n yhteyspäällikkö Samuli Myllyharju

18.30–19 vapaata verkostoitumista

Tapahtuma on maksuton. Mukaan mahtuu vain 30 henkilöä, joten varaa paikkasi nopeasti.

 

ILMOITTAUDU

 

Timo Sarpalinna

Timo Sarpalinna, NSF:n myyntijohtaja, haluaa luoda ympärilleen yrityskulttuurin, jossa kaikki myyvät. Hän aloitti Network Services Finlandin myynti- ja markkinointijohtajana puolitoista vuotta sitten. Sinä aikana hän on herättänyt heitteillä olleen myyntiosaston uudelleen eloon: uusasiakaskohtaamiset ovat lisääntyneet 160 prosenttia ja kaikki tapaamiset yli 90 prosenttia.

 

Laura Pääkkönen

Laura Pääkkönen, Queen of Social Selling, on ottanut missiokseen tuoda suomalaisen myyntityön analogiselta aikakaudelta sosiaaliseen ja digitaaliseen aikaan. Laura auttaa myyntitiimejä vahvistamaan omaan myyntiprosessiaan sosiaalisen myynnin keinoin, jotta asia ymmärretään elämäntapana, ei ohimenevänä projektina. 

 

Joonas Villanen

Joonas Villanen edustaa uuden ajan markkinoinnin strategistia ja sisällöntuottajaa. Tekemisen keskiössä tarpeiden ja ostopolun tunnistaminen, sisältö- ja inbound-markkinointi, mittaaminen ja markkinoinnin automaatio. Missiona on auttaa yrityksiä tekemään rohkeampia kokeiluja digissä.

 

Samuli Myllyharju

Samuli Myllyharju on MMA:n yhteyspäällikkö ja koulutukseltaan yhteiskuntatieteiden maisteri. Hän seuraa myynti- ja markkinointialaa näköalapaikalta, tekee sidosryhmä- ja edunvalvontatyötä sekä syventää samalla alan asiantuntemustaan muun muassa kouluttautumalla työn ohessa.

 

Haluatko tarjota foorumin MMA:n yritysvierailulle? Etsimme mielenkiintoisia yhteistyöyrityksiä ympäri Suomea, jotka haluavat kertoa onnistumisistaan muille myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille. Ilmianna itsesi viestintäsuunnittelija Anni Karppaselle.