MMA meets Differo: Sisältöstrategia markkinoinnin työvälineeksi

14.3.2018 08:30 - 10:30
Helsinki

Markkinointi on asiakkuuksien saamisessa, palvelemisessa ja asiakassuhteen vahvistamisessa yhä merkittävämmässä osassa. Se, mitä kerromme, oivallutamme, osoitamme ja miten vakuutamme asiakkaita, joko syventää asiakassuhdetta tai aiheuttaa siihen säröjä. Sisältöstrategia on oivallinen työmetodi siihen, miten valjastat organisaatiosi osaamisen asiakaslähtöisesti esille, tuet tavoitteellisesti myyntiä ja vahvistat haluttuja vahvuuksianne asiakkaiden silmissä!

Tervetuloa kuulemaan, mikä tekee sisältöstrategiasta oivallisen markkinoinnin muutoksen työvälineen. Kuulet myös konkreettisesti, miten lähteä liikkeelle ja miten innostaa siihen oma organisaatio mukaan.

Aika: 14.3. kello 8.30-10.30
Paikka: Akavatalo, Kellonsilta 7, Helsinki

Aamun aikana saat käytännön vinkit siitä, missä tilanteessa sisältöstrategiatyö kannattaa aloittaa ja miten. Kolmelle aktiivisimmalle osallistujalle annetaan palkkioksi uusin sisältöstrategiateos: Asiakaslähtöisyydellä tulosta (2017).

Differo Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Katri Tanni sekä sisältöstrategi Paula Savonen ovat mukana innostamassa ja keskustelemassa kanssanne. Differo Oy on Suomen johtava, sisältöstrategiaan erikoistunut toimisto.

Tapahtuma on MMA:n jäsenille maksuton. Muille kuin jäsenillemme tapahtuman hinta on 30 euroa.