Reilu kumppani -seminaari

24.10.2017
08:00 - 12:00
Helsinki

Ihmiset eivät muista, mitä teit tai sanoit. Ihmiset muistavat, mitä sait heidät tuntemaan.

Työelämässä on puhuttu kyllästymiseen asti digitalisaatiosta ja muutoksesta. Uusista työkaluista ja tekniikoista. Hypetyksestä huolimatta perinteinen myyntityö, vuorovaikutus ja ihmisten välinen kohtaaminen ei ole muuttunut mihinkään. Asiakastapaamisten vähentyessä yksittäisen kohtaamisen merkitys vain kasvaa. Miten kohdata asiakas ihmisenä kanavasta riippumatta? Miten jättää tunnejälki ja kuinka omia vuorovaikutustaitoja voi kehittää?

Tervetuloa Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n järjestämään Reilu kumppani -seminaariin 24. lokakuuta kello 8 alkaen uudistuneen Akavatalon valopihalle, Helsinkiin. Tilaisuus pidetään Reilun kaupan viikolla.

Tapahtuma: Reilu kumppani -seminaari
Aika: tiistaina 24. lokakuuta kello 8–12
Paikka: Akavatalon valopiha
Osoite: Rautatieläisenkatu 6, Helsinki

Ohjelma
 
8 Aamukahvi
 
8.30 Suomalaista johtajaa ei asiakas kiinnosta
Sani Leino, Thinglink
 
9 Potilaasta asiakkaaksi
Päivi Metsäniemi, Kehittämisylilääkäri, Terveystalo
 
9.30 Inhimillisyys luo menestystä
Ilkka Kurkela, liiketoimintajohtaja, Helsingin yliopisto HY+
 
10 Kahvitauko
 
10.30 Kaiken keskiössä on asiakas
Salla Seppä, Head of Customer Experience, Nordic Business Forum
 
11 Biohakkeroinnin lyhyt oppimäärä
Jaakko Halmetoja, biohakkeri, ravintoasiantuntija
 
12 Tilaisuus päättyy
 
Ennen tapahtumaa pääset tutustumaan puhujiin tapahtuman Facebook-sivuilla.

Tilaisuus on täynnä

Tilaisuus on Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n jäsenille ilmainen. Käyttämättä jätetystä paikasta veloitamme 50 euroa.

 

Puhujat

Jaakko Halmetoja

Jaakko Halmetoja – biohakkeri, ravintoasiantuntija

@JaakkoHalmetoja

Jaakko Halmetoja on ravintoasiantuntija ja tietokirjailija, joka tunnetaan superfood- ja biohakkerointi-ilmiöiden pioneerina sekä kotimaisten villiruokien popularisoijana. Viimeisen vuosikymmenen aikana Yrittäjänä Halmetoja on perustanut huipputerveellisten herkkujen valmistamiseen erikoistuneita kahviloita ja toimii neuvonantajana sekä suomalaisille että kansainvälisille terveysalan kasvuyrityksille. 

 

Ilkka Kurkela ­– liiketoimintajohtaja, Helsingin yliopisto HY+

@IlkkaKurkela

Ilkka Kurkela suhtautuu intohimoisesti uuden oppimiseen, digitaalisuuden hyödyntämiseen sekä positiivisuuden voimaan. Työssään Kurkela johtaa Helsingin yliopiston HY+:n yrityksille ja organisaatioille suunnattuja koulutuspalveluita.

 

Sani Leino

Sani Leino – Thinglink

@SaniLeino

Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja sekä digitaalisen markkinoinnin asiantuntija. Leino yksi Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajista.

 

Päivi Metsäniemi

Päivi Metsäniemi – Kehittämisylilääkäri, Terveystalo

@Metsapaivi

Terveydenhuollon erikoislääkäri Päivi Metsäniemi toimii kehittämisylilääkärinä Terveystalossa. Hänen intohimonaan on terveydenhuollon jatkuva parantaminen – siihen tarvitaan muun muassa pysyviä, tavoitteellisia asiakassuhteita, elinikäiseen oppimiseen sitoutuneita ammattilaisia ja prosessien ja työkalujen järkeistämistä.

 

Salla Seppä

Salla Seppä – Head of Customer Experience, Nordic Business Forum

Jyväskylästä lähtöisin oleva Nordic Business Forum on kasvanut muutamassa vuodessa maailmanluokan yritysseminaariksi, joka tunnetaan odotukset ylittävästä asiakaskokemuksesta. Nordic Business Forumin asiakaskokemusjohtaja Salla Seppä kertoo, miten 250 vapaaehtoista sitoutetaan tarjoamaan kahden päivän ajan ensiluokkaista palvelua.

 

Ilmoittaudu mukaan

Voit liittyä MMA:n jäseneksi täältä.

#reilukumppani